Portal Pacienți sau Aplicație Pacienți?
Noi credem că amândouă!
Pentru ca și pacienții dumneavoastră să beneficieze de avantajele tehnologiei actuale și de faptul că dumneavoastră folosiți iStoma, am realizat următoarele:
- Portalul pacienților
- Aplicație mobilă standard pentru pacienți
Portalul pacienților
Ce este?
Portalul pacienților este un submodul în link-ul dumneavoastră de cloud, de forma https://istomademo.idava.ro/Pacient
La ce folosește?
- În primul rând este o facilitate oferită pacienților dumneavoastră ce le va da încă un motiv de bucurie că v-au ales;
- Degrevează activitatea recepției; Pacientul va putea afla oricând informații referitoare la următoarea programare a lui sau a copiilor lui, tratamentele lui și ale copiilor (pe lângă transparența actului medical, pacientul poate vedea singur când a fost ultima oară pentru Profilaxie), poate pune întrebări prin intermediul Consultației online etc;
- Datele pacientului sunt mereu actualizate; Pacientul are atât posibilitatea de a-și modifica adresa de email sau numărul de telefon cât și posibilitatea de a-și modifica preferințele legate de comunicare; În cazul în care anumite informații lipsesc (sexul, data de naștere) pacientul este invitat să-și completeze dosarul (statisticile dumneavoastră vor fi mai relevante);
- Poate consulta lista de prețuri;
- Poate solicita oricând o programare sau chiar să-și facă o programare dacă doriți acest lucru;
- Pacientul își poate anula o programare pentru el sau pentru copii lui (dacă doriți să-i permiteți acest lucru) și solicita o nouă programare;
- Pacientul va găsi link-urile de descărcare a aplicației de pacienți de care vom vorbi puțin mai jos.
Cum vor cunoaște pacienții link-ul către portal?
Pacienții nu trebuie neapărat să memoreze acest link ci, pur și simplu, în site-ul dumneavoastră veți adăuga un buton ce îi va redirecționa către portal. Cu siguranță pacienții dumneavoastră vă cunosc site-ul.
Alternativ, le puteți trimite un SMS/mail prin care să-i anunțați de această facilitate și în felul acesta, pacienții își vor putea salva link-ul sau îl vor putea găsi ulterior în Inbox sau în căsuța de SMS-uri primite.
Acest link poate fi pus și în pagina de Facebook/Instagram sau în postările prin care incitați pacienții clinici să se programeze.
Bineînțeles că puteți pune acest link și în sms-ul pe care iStoma îl trimite pacienților inactivi sau în sms-ul de recall, etc.
Faptul că dumneavoastră veți activa portalul pacienților vă deblochează numeroase posibilități de a avea agenda plină și pacienții multumiți.
Cum arată?
Am folosit un design minimalist pentru a-i permite pacientului să se concentreze pe informație.
Suntem constienți că pacientul nu va intra pe acest portal pentru divertisment (sau ca o alternativă la Facebook, Instagram, TikTok, Tinder, etc.) ci pentru a găsi rapid ceea ce-l interesează. Sperăm ca și dumneavoastră să fiți de acord cu noi.
Puteți vedea cum arată accesând
https://istomademo.idava.ro/Pacient
Și folosind datele de conectare:
User: contact@istoma.ro
Parola: 123456
Alternativ, vă puteți conecta în link-ul nostru de demo https://istomademo.idava.ro, cu:
User: DME0101
Parola: 1234567890
și puteți crea un pacient, pune programări, adăuga familie, radiografii, prescripții, etc. pentru a verifica ce va putea pacientul să vadă prin intermediul portalului de pacienți.
Se poate customiza?
Bineînțeles!
Din iStoma desktop - meniu stânga - Marketing și Comunicare - Mobile App - Setări (dreapta sus) - Portal pacienți.
- Puteți selecta o imagine de fundal pentru ecranul de login (atât pentru mobile cât și pentru calculator);
- Puteți decide dacă doriți să-i lăsați pe pacienți să-și anuleze programările cu mai mult de 24 de ore înainte; În cazul în care pacientul își anulează o programare, este invitat să solicite/facă o programare nouă și de asemenea este întrebat care este motivul pentru care dorește să anuleze programarea;
- Puteți decide dacă doriți să-i lăsați pe pacienți să-și facă programare reală și să definiți tipuri de programare și durata standard (Ex Profilaxie, 30 min, etc).
În cazul în care doriți să puteți customiza și alte aspecte ale portalului, ne puteți solicita acest lucru și vom face tot posibilul să le implementăm la următorul upgrade. Nu vom percepe niciun fel de tarif suplimentar pentru aceste modificări.
Cum își fac pacienții cont?
Nu se pot face conturi decât de către pacienșii clinicii dumneavoastră.
Este important ca pacienții să aibă adresa de email în dosarul lui din iStoma. În cazul în care nu aveți aceste informații puteți trimite un sms cu link-ul de completare date către pacienții dumneavoastră.
Pacientul își introduce adresa de email și primește un PIN prin email. Dacă pacientul nu primeste mail-ul și dumneavoastră folosiți aplicația iStoma SMS Gateway, portalul îi propune să îi trimită PIN-ul prin SMS.
Practic portalul se asigură că pacientul deține adresa de email sau telefonul pe care le aveți în dosar pentru el.
Cât mă costă?
Costul are două componente:
- Instalarea modulului în link-ul dumneavoastră de cloud - 499.00 RON + TVA (se plătește o singură dată)
- Modificarea abonamentului prin adăugarea a 19.00 RON + TVA/lună/unit dentar. Solicităm această sumă deoarece, în mod evident, traficul pe serverele noastre va crește și automat costurile nostre în dimensionarea corectă a lățimii benzii de internet și a puterii de procesare a serverului vor crește.
Toate upgrade-urile portalului de pacienți sunt incluse și gratuite.
Trebuie să fiți în cloud pentru a putea activa portalul pacienților.
Cât durează activarea portalului?
În principiu 24 de ore; Totul depinde și de numărul de solicitări de activare a portalului pe care le primim.
Dacă sunteți hotărâți, vă recomandăm să comandați acum activarea portalului pentru ca de mâine să puteți trimite link-ul către cei care se ocupă de site-ul dumneavoastră și a începe să anunțați pacienții de upgrade-ul experienței lor cu clinica dumneavoastră.
Cum comand activarea portalului pentru pacienți?
Simplu!
Alternativ, puteți suna la colegii noștri de la suport și să le solicitați să vă emită o proformă pentru activarea portalului. Exceptând situația în care aveți contul la ING, confirmarea plății nu va fi instant ci până la 24 de ore.
Pentru a nu apărea discuții noi vom trata solicitările în ordinea în care acestea apar în extrasul de cont.
Aplicație mobilă standard pentru pacienți
De ce aplicație mobilă când există deja un portal?
Răspunsul la această întrebare a fost dat de Facebook în momentul în care au realizat aplicația pentru mobil deși Facebook era un portal web; La fel au procedat și băncile și la fel ar trebui să procedați și dumneavoastră dacă nu aveți o problemă de buget.
În primul rând, este mult mai comod și mai la îndemână să deschizi o aplicație de pe telefon decât să accesezi un link și apoi să te loghezi. Cred că sunteți de aceeași părere.
În al doilea rând, experiența pacientului este una superioară și acest lucru se va reflecta, în mod poztiv, asupra clinicii dumneavoastră.
În al treilea rând, putem vorbi despre notificări push și un marketing digital mult mai avansat.
Ce face?
Limitele sunt date doar de imaginația și de dorințele dumneavoastră. Din punct de vedere tehnologic orice este posibil;
În varianta standard a aplicației aveți următoarele functionalități:
- Interconectarea cu aplicația iStoma ce va permite pacientului să-și acceseze dosarul său informatic din cadrul clinicii;
- Vizualizarea programărilor proprii și ale copiilor;
- Vizualizarea tratamentelor proprii și ale copiilor;
- Vizualizarea prescripțiilor proprii și ale copiilor;
- Vizualizarea radigrafiilor proprii și ale copiilor;
- Vizualizarea listei de prețuri curente a clinicii;
- Vizualizarea echipei medicale a clinicii;
- Posibilitatea lăsării unui feedback pentru clinică;
- Posibilitatea de a vizualiza datele de contact ale clinicii și de a accesa aplicațiile de navigație cu ruta prestabilită către clinică;
- Posibilitatea trimiterii unui mesaj către clinică;
- Posibilitatea vizualizării sold-ului curent propriu sau pentru copii;
- Posibilitatea de a solicita o programare sau chiar de a se programa pentru profilaxie sau control periodic;
- Posibilitatea modificării preferințelor GDPR de comunicare cu clinica (SMS, apeluri, email-uri, etc);
- Posibilitatea actualizării datelor de contact (email, telefon);
- Posibilitatea utilizării aplicației în Română, Engleză, Franceză și Italiană;
- Aplicația va fi personaliză cu logo-ul clinicii și va respecta manualul de identitate și paleta de culori a clinicii;
- Aplicația va avea numele clinicii sau orice alt nume doriți dumneavoastră.
Cât costă?
Pentru a reduce costurile cu partea de dezvoltare și durata de realizare a aplicației am realizat o aplicație “standard”. Timpul alocat de echipa iStoma dezvoltării acestei aplicații a fost de aproximativ 8 luni.
Din acest motiv aplicația dumneavoastră va porni de la aceasta și va fi personalizată conform dorințelor dumneavoastră.
În cazul în care doriți doar schimbarea paletei de culori, a denumirii, logo-ului și păstrarea sau dezactivarea anumitor funcții din cele standard atunci prețul este de doar 2,500.00 EUR + TVA
Orice altă dezvoltare va porni de la acest preț.
Dacă vă doriți să adăugați plata online, adică pacientul să-și plătească tratamentele direct din aplicație și în felul acesta să scăpați de grija bonurilor fiscale și a încasărilor atunci vom adăuga 500.00 EUR + TVA (dumneavoastră va trebui să încheiați un contract cu un procesator de plăți, gen Netopia/Mobilpay)
Dacă vă doriți ca pe lângă plata online a intervențiilor realizate, pacienții să se programeze singuri pentru profilaxie (în urma unei notificări sau oricând doresc) sau pentru o consultație și să plătească în avans acest serviciu atunci se va mai adăuga suma de 250.00 EUR + TVA.
Acest lucru vă va schimba în mod semnificativ cash-flow-ul. Practic veți avea încasări cu zile/săptămâni înainte de a realiza efectiv intervențiile.
Suntem deschiși la orice altă solicitare. O vom analiza și vă vom face o estimare corectă de preț și de timp. Deoarece aceste dezvoltări sunt unice și specifice, toate costurile cu partea de dezvoltare vor fi transferate către dumneavoastră.
Este important de reținut că, pe lângă costul aplicației, utilizarea ei va genera trafic și consum de resurse suplimentare pe serverele noastre. Din acest motiv abonamentul dumneavoastră va crește cu 19.00 RON + TVA x numărul de unit-uri dentare.
Cât durează dezvoltarea aplicației?
Indiferent de cum vă doriți să fie aplicația dumneavoastră vom începe întotdeauna de la customizarea aplicației standard care conține nucleul și baza funcționalităților.
Customizarea și publicarea aplicației pot dura până la 30 de zile;
Celelalte implementări vor fi făcute ca upgrade-uri la aplicația inițială și durata va fi estimată în momentul în care vom cunoaște dorințele dumneavoastră.
Este important să știți că nu avem o armată de programatori și că aplicațiile vor fi dezvoltate în ordinea în care sunt solicitate.
Dacă sunteți hotărâți atunci
Click aici pentru a comanda aplicația
Ce fac dacă am nevoie de dezvoltări suplimentare?
Ni le transmiteți, le analizăm împreună și vă facem o estimare de cost și de timp.
Pot face aplicația mobilă cu altă firmă/cu alți programatori?
Bineînțeles! Noi le vom pune la dispoziție un document de programare ce conține descrierea API-urilor și serviciilor necesare pentru interconectarea cu iStoma.
În acest caz vă veți asuma integral riscurile ce decurg din faptul că alte companii vor cunoaște detaliile de comunicare cu baza dumneavoastră de date.
Dacă ulterior veți dori să continuați tot cu noi va trebui să plătiți costurile ca și cum am lua-o de la zero. De cele mai multe ori să înțelegi și să repari ceva făcut greșit de altcineva poate dura mai mult decat să faci acel lucru de la zero.
Cum pot vedea ce conține aplicația standard?
Aplicația standard este publicată pe conturile noastre din Google Play și App Store și poate fi descărcată de oricine.
Accesați varianta iStoma demo pentru a introduce un pacient, familia lui, programări, tratamente etc aici https://iStomaDemo.idava.ro
Descărcați aplicația mobilă pentru pacienți din Google Play folosind link-ul: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.idavasolutions.istoma_pacienti_demo&gl=RO
Sau căutând Healthcare iStoma în Google Play pe Android
Pe iPhone puteți căuta Healthcare iStoma în App Store
Folosiți următoarele date de conectare:
User: contact@istoma.ro
Parola: 123456
sau conectați-vă la iStoma Demo și introduceți un pacient fictiv cu datele dumneavoastră pentru a urmări fluxul de creare a contului în aplicația de pacienți.
Cum comand aplicația?
Simplu!
Alternativ, puteți suna la colegii noștri de la suport și să le solicitați să vă emită o proformă pentru aplicația standard de pacienți. Exceptând situația în care aveți contul la ING, confirmarea plății nu va fi instant ci până la 24 de ore.
Pentru a nu apărea discuții noi vom trata solicitările în ordinea în care acestea apar în extrasul de cont.
Ce se întâmplă după ce plătesc?
Colegii noștri vă vor contacta pentru a vă solicita elementele vizuale și de brand de care avem nevoie pentru customizarea aplicației standard.
Acestea vor fi transmise către departamentul tehnic.
Între timp veți primi indicații pentru crearea contului la App Store și la Magazin Play.
Nu sunteți hotărâți?
Comandați doar activarea portalului pacienților și aveți până la sfârșitul lunii posibilitatea de a renunța la portal și a folosi suma plătită pentru achitarea facturilor iStoma sau de a comanda aplicația pentru pacienți și suma aceasta va fi scăzută din costul total al aplicației.
Dacă sunteți deja hotărâți atunci
Comandați aplicația pentru pacienți (include activarea portalului)
Trend-ul este să digitalizați complet comunicarea cu pacienții; diferența între a comanda acum sau mai târziu este factorul “wow” deoarece sunt extrem de puține clinici care au propria lor aplicație dedicată pacienților.